Esittele itsesi

Vapaa keskustelu kaikesta virtuaaliharrastukseen liittyvästä.

Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Hessi VR » 03.12.2014 13:47

Esitellään itsemme lyhyesti (tai pidemminkin) tässä keskustelussa. :) Tästä keskustelusta on hyvä aloittaa foorumin käyttäminen. Saa kertoa kaikkea, mitä haluaa IRL-minästään, mutta jos ei IRL-minästään halua paljastella asioita, voi keskittyä kertomaan vain virtuaaliharrastuksestaan.

Olen nimimerkiltäni Hessi Van Roolf (lyhyemmin Hessi VR), IRL-elämässä 1991 syntynyt neitonen. Tällä hetkellä minulla ei ole lemmikkejä, mutta haaveissa olisi ensi vuonna osallistua mahdolliseen ravivarsakimppaan, jos kaikki menee nappiin. Hevoskuumeen lisäksi minulla on koirakuume ja asuntokuume - dämn, kun olen vielä opiskelija. :D Tarkoitus olisi valmistua ensi syksynä ellen sitä ennen saa jotain kokopäivätyöpätkää, mikä tietysti vaikuttaa valmistumiseen. Olen kova työntekijä ja olen opiskellut niin hullulla tahdilla, että opiskelijakavereilla loksahtavat suut auki, kun mainitsen opintopistemääräni. En ole mielestäni mitenkään erityislahjakas, mutta olen vain tehnyt kovasti töitä haaveeni eteen.

Virtuaalipuolella omistan vuonna 2005 perustetun Kerystonin Kartanon. Pääsin VRER:n päättäjäjäseneksi 2008 ja olen enemmän/vähemmän pyörittänyt VRER:iä 2009 lähtien. Tällä hetkellä olen VRER:n puheenjohtaja ja vastaan suurimmaksi osaksi siitä, että VRER:n rattaat pyörivät. VPY:n pistin pystyyn 2011, kun innostukseni peitsareihin kasvoi liian suureksi.

Virtuaaliharrastukseen tutustuin ensimmäisen kerran 2002-2003, mutta se on minun oma musta salaisuuteni, johon en lähemmin pureudu. Pyörin silloin eri nimimerkillä ja olin hyvin epäaktiivinen teknisistä syistä. Koen, että "oikea" virtuaaliharrastukseni alkoi vasta 2005.
Kerystonin Kartanon omistaja
VRER:n puheenjohtaja
VPY:n ylläpitäjä
Hessi VR
Valvoja

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Rosanna » 05.12.2014 18:49

Tähänkös tämä pitää laittaa?